Торцювання кареткового вузла та прогін різьблення.
У нашій веломайстерні професійно виконують роботу з прогонки різьблення та торцювання каретки, для цього використовується мітчики для попереднього чищення та прогонки різьблення та мітчики для прорізування різьблення. Далі після прорізування різьблення виконується торцювання за допомогою спеціальної фрези.
Дана операція виконується для виведення співвісності різьблення в каретковому вузлі та паралельності торців кареткового вузла.
Проблема полягає в тому, що точність виготовлення цієї деталі на заводі близько 0.1 мм, це означає, що торці кареткового вузла знаходяться не в паралельних площинах. Також при зварюванні виникає короблення кареткового вузла і як правило в місці приварювання нижнього пера утворюється «ямка» по стінці. Також виробники рам чомусь фарбують торці кареткового вузла, що призводить до того, що при різній товщині фарби паралельність площин не досягається однозначно, навіть за рівної склянки. Все це призводить до того, що інтегровані каретки (чашки каретки із зовнішніми підшипниками) стають із перекосом, іноді з досить значним. Це збільшує опір обертанню, а також різко знижує ресурс каретки, підшипники якої працюють у напруженому стані.
Також значною проблемою є погане прорізування різьблення. На заводах мітчики для нарізування різьблення міняють через тисячі циклів і на «останніх» рамах глибина прорізання нитки різьблення відрізняється від «перших». Це негативно позначається на якості з'єднання чашка-рама - чашки вкручуються з великим зусиллям і з перекосом, що може викликати руйнування різьблення чашки і як наслідок псування різьблення рами.